Influenser marketing
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa influenser marketingom, ali i one koji žele bolje da razumiju njegovu važnost za promociju biznisa i unaprijede svoju saradnju sa influenserima.
Naučićete koja je uloga influensera u savremenom poslovanju, koji su to trenutni trendovi kod nas i u svijetu, te ko su zapravo influenseri i kako ih klasifikujemo, ali i ko su brend ambasadori.
Naučićete koga od njih da odaberete za saradnju, šta vaša strategija treba da obuhvati i koju platformu da odaberete. Saznaćete šta je sve potrebno za efikasnu saradnju sa influenserima – kako da istražite i odaberete odgovarajuće influensere za vaš brend, kako treba da teče saradanja, ali ćemo posvetiti pažnju i rizicima i kriznim situacijama u saradnji sa influenserima.
Curriculum
- 5 Sections
- 15 Lessons
- 48 minuta
- Uvod u influenser marketing4
- Influenseri i ambasadori brenda3
- Kreiranje strategije i baze influensera3
- Saradnja sa influenserima4
- Zaključak1

Gorana Bošnjak posljednjih sedam godina radi u Aquarius digital odjelu. Iza nje je iskustvo u kreiranju brojnih nagrađenih digital kampanja, testiranju globalnih strategija ali i upravljanju ljudskih, tehničkih i finansijskih resursa za digitalne projekte.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
12 Lekcija
-
81 minuta
-
6 Lekcija
-
223 minute
-
6 Lekcija
-
31 minuta
-
8 Lekcija
-
43 minute