Digital Marketing Specialist
Ako želiš kompletno znanje iz digitalnog marketinga, ovo je pravi izbor za tebe. Savladaj sve – od osnova digitalnog marketinga,…
Posljednja izmjena: Feb/2025
O radionici
Program
Predavač
Ako želiš kompletno znanje iz digitalnog marketinga, ovo je pravi izbor za tebe. Savladaj sve – od osnova digitalnog marketinga, upravljanja društvenim mrežama, kreiranja sadržaja, oglašavanja na više platformi, do naprednih analitičkih alata poput GA4.
Uz ovaj paket ćeš steći praktična znanja koja će te pripremiti za uspješno vođenje kampanja i promociju bilo kojeg biznisa na digitalnim platformama. Postani digitalni stručnjak kojem poslodavci vjeruju i ostvari mjerljive rezultate koji se ne mogu ignorisati.
Curriculum
- 13 Sections
- 160 Lessons
- Lifetime
Expand all sectionsCollapse all sections
- Uvod u digitalni marketingOva radionica je namijenjena svima koji žele da se upoznaju sa osnovama digitalnog marketinga i razumiju kako pravilno koristiti digitalne kanale za promociju brenda ili biznisa. Cilj radionice je da steknete čvrstu osnovu o tome kako funkcioniše digitalni marketing.7
- 1.1Uvod u Instagram za brendove i biznise1 minuta
- 1.2Šta je digitalni marketing?6 minuta
- 1.3Koje su to ključne prednosti digitalnog marketinga?3 minute
- 1.4Koje su to najbitnije platforme za digitalni marketing?6 minuta
- 1.5Šta je bitno prije postavljanja digitalnih kampanja?3 minute
- 1.6Uvod u metrike – Koje su to osnovne metrike koje digitalni marketing stručnjak treba da prati?5 minuta
- 1.7Ključne osobine i vještine koje bi svaki digitalni marketing strucnjak trebao posjedovati.3 minute
- TikTok za brendove i bizniseOva radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na TikTok-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost TikTok-a za promociju biznisa. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete poptuno spremni da samostalno vodite biznis naloge za sebe ili svoje klijente.26
- 2.1Uvod2 minute
- 2.2Istorija i rast TikTok-a2 minute
- 2.3Šta je TikTok2 minute
- 2.4Demografija2 minute
- 2.5Prednosti TikTok-a za brendove i biznise3 minute
- 2.6Izazovi i kako ih prevazići3 minute
- 2.7Uvod u Business nalog1 minuta
- 2.8Kreiranje i postavka Business naloga5 minuta
- 2.9Karakteristike Business naloga4 minute
- 2.10Razlika između Business i Personal naloga4 minute
- 2.11Uvod u TikTok algoritam1 minuta
- 2.12Karakteristike TikTok algoritma5 minuta
- 2.13TikTok algoritam VS algoritam na drugim društvenim mrežama3 minute
- 2.14Kako biznisi mogu iskoristiti TikTok algoritam4 minute
- 2.15TikTok kao pretraživač5 minuta
- 2.16Uvod TikTok trendovi i Creative Center1 minuta
- 2.17Šta su trendovi i izazovi na TikTok-u2 minute
- 2.18Koristi od trendova i izazova za biznise2 minute
- 2.19TikTok made me buy it2 minute
- 2.20TikTok Creative Centar7 minuta
- 2.21Uvod u karakteristike sadržaja i kreiranje TikTok videa2 minute
- 2.22Formati objava4 minute
- 2.23Tipovi objava3 minute
- 2.24Kreiranje i editovanje videa5 minuta
- 2.25Objavljivanje sadržaja3 minute
- 2.26Pozitivni i negativni primjeri10 minuta
- Facebook za brendove i bizniseOva radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom biznisa na Facebook-u, ali i one koji žele bolje da razumiju njegovu važnost. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete potpuno spremni da samostalno vodite Facebook stranice ili grupe za sebe ili svoje klijente.12
- 3.1Uvod u Facebook za brendove i biznise1 minuta
- 3.2Istorija i demografija5 minuta
- 3.3Karakteristike platforme9 minuta
- 3.4Formati sadržaja5 minuta
- 3.5Kreiranje Facebook stranice9 minuta
- 3.6Upravljanje Facebook stranicom i uvezivanje Instagram naloga24 minute
- 3.7Karakteristike Facebook grupa5 minuta
- 3.8Kreiranje i upravljanje Facebook grupom7 minuta
- 3.9Meta Business Suite interfejs3 minute
- 3.10Objavljivanje sadržaja4 minute
- 3.11Uvidi u rezultate, publiku i konkurenciju12 minuta
- 3.12Zaključak1 minuta
- Instagram za brendove i bizniseCilj ove radionice je da steknete dublje razumijevanje promocije na Instagramu i da budete potpuno spremni za samostalno vođenje biznis naloga, bilo za sebe ili svoje klijente.10
- 4.1Uvod u Instagram za brendove i biznise1 minuta
- 4.2Istorija i demografija6 minuta
- 4.3Karakteristike platforme i sadržaja8 minuta
- 4.4Formati sadržaja7 minuta
- 4.5Podešavanje business naloga7 minuta
- 4.6Upravljanje biznis nalogom25 minuta
- 4.7Professional Dashboard i Feed3 minute
- 4.8Direct Messages2 minute
- 4.9Kreiranje sadržaja4 minute
- 4.10Zaključak1 minuta
- LinkedIn za brendove i bizniseOva radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na LinkedIn-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost LinkedIn-a za promociju biznisa. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete potpuno spremni da samostalno vodite biznis naloge za sebe ili svoje klijente.8
- Dizajn za društvene mrežeU ovoj radionici ćemo govoriti o dizajnu za društvene mreže. Njen cilj je da naučite osnove dizajna kako biste nakon savladanih lekcija mogli samostalno da krenete sa kreiranjem vizuala za vaše biznis stranice.8
- CapCut i kreiranje short form videaOva radionica je osmišljena tako da vas vodi korak po korak kroz proces kreiranja viralnih kratkih videa. Naučićete osnove CapCut-a, kako da montirate video koji privlači pažnju i koji su to trikovi i tehnike koje se trenutno koriste na platformama poput TikTok-a i Instagram-a.15
- 7.1Uvod u CapCut12 minuta
- 7.2Editing panel9 minuta
- 7.3Prvi edit11 minuta
- 7.4Progress bar6 minuta
- 7.5Mask opcija5 minuta
- 7.6Ubacivanje teksta3 minute
- 7.7Izolacija dijela videa8 minuta
- 7.8Markiranje teksta19 minuta
- 7.9Scroll efekat23 minute
- 7.10Rekonstrukcija videa30 minuta
- 7.11Hook u teoriji2 minute
- 7.12Hook u praksi11 minuta
- 7.13Kako pronaći prvog klijenta3 minute
- 7.14Slanje fajlova2 minute
- 7.15Zaključak2 minute
- Influenser marketingOva radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa influenser marketingom, ali i one koji žele bolje da razumiju njegovu važnost za promociju biznisa i unaprijede svoju saradnju sa influenserima.15
- 8.1Uvod u influenser marketing1 minuta
- 8.2Šta je influenser marketing2 minute
- 8.3Uloga influenser marketinga u savremenom poslovanju3 minute
- 8.4Trenutni globalni trendovi i uticaj u regionu3 minute
- 8.5Klasifikacija influensera4 minute
- 8.6Ambasadori brenda3 minute
- 8.7Kada odabrati ambasadora, a kada influensera4 minute
- 8.8Kreiranje strategije5 minuta
- 8.9Platforme za influenser marketing3 minute
- 8.10Istraživanje i evaluacija influensera7 minuta
- 8.11Angažman influensera2 minute
- 8.12Kreiranje i odobravanje sadržaja3 minute
- 8.13Rizik saradnje sa velikim influenserima2 minute
- 8.14Krizne situacije5 minuta
- 8.15Zaključak2 minute
- Meta oglašavanjeOva radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti znanja o Facebook oglašavanju, bilo da su početnici ili već imaju osnovno iskustvo.7
- LinkedIn oglašavanjeOva radionica je osmišljena za sve koji žele da započnu oglašavanje na LinkedIn-u, jednoj od najvažnijih platformi za B2B promociju. Cilj radionice je da vas korak po korak uvede u tehničke i strateške aspekte LinkedIn oglašavanja, kako biste postali potpuno spremni za samostalno postavljanje kampanja.6
- Osnovni Google AdsPogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.33
- 11.1Uvod u Google Ads4 minute
- 11.2Kreiranje Google Ads naloga4 minute
- 11.3Kreiranje Payment metoda5 minuta
- 11.4Upoznavanje sa interfejsom13 minuta
- 11.5Machine Learning10 minuta
- 11.6Vrste kampanja u Google Ads-u10 minuta
- 11.7Uvod – Šta je to Search kampanja?5 minuta
- 11.8Koji faktori utiču na pozicioniranje Google Search kampanje?3 minute
- 11.9Kako funkcionišu Google Search kampanje?2 minute
- 11.10Šta su ključne riječi?6 minuta
- 11.11Keyword planner u Google Ads-u8 minuta
- 11.12Kreiranje Search kampanje u Google Ads-u24 minute
- 11.13Uvod – Šta je to Display kampanja?2 minute
- 11.14Šta treba znati prije postavke Google Display kampanje?3 minute
- 11.15Kreiranje Display kampanje u Google Ads-u22 minute
- 11.16Uvod – Šta je to video/You Tube kampanja?2 minute
- 11.17Zašto odabrati You Tube oglašavanje?2 minute
- 11.18Kako kreirati dobar marketing video?6 minuta
- 11.19Vrste video formata3 minute
- 11.20Kreiranje video/You Tube kampanje u Google Ads-u9 minuta
- 11.21Uvod u performance Max8 minuta
- 11.22Kreiranje kampanje5 minuta
- 11.23Bidding5 minuta
- 11.24Settings14 minuta
- 11.25Asset Groups29 minuta
- 11.26Budžet3 minute
- 11.27Uvod u osnove metrike u Google Ads-u2 minute
- 11.28Definicije i formule osnovnih metrika15 minuta
- 11.29Koje metrike su bitne za različite vrste kampanja4 minute
- 11.30Uvod u publike2 minute
- 11.31Na šta treba da obratimo pažnju3 minute
- 11.32Šta sve možete koristiti za kreiranje publike u Google Ads-u?4 minute
- 11.33Audience Manager13 minuta
- Napredni Google AdsSjajno je kreirati kampanju i pustiti prve oglase u sklopu Google Ads-a, ali to ništa ne znači ako tehničke stvari nisu dobro postavljene. Na internetu postoji mnogo kurseva koji pokazuju kako postaviti konverzije, ali ne otkrivaju sitne detalje koje mnogo znače za vaše kampanje i za vaše klijente.6
- 12.1Bidding strategije (Maximaize conversion, Maximaize conversion value, Target CPA, Target ROAS)44 minute
- 12.2UTM tracking & GA417 minuta
- 12.3Data feeds (Shopping)37 minuta
- 12.4Purchase Conversion (Postavka kroz GTM)78 minuta
- 12.5Submit lead form Conversion (Postavka kroz GTM)17 minuta
- 12.6Enhanced Conversion (Postavka kroz GTM)30 minuta
- Marketing tracking i GA4Kreirali ste kampanju i šta onda? Ne znate gdje vam se prikazuju oglasi, na koji landing page idu klikovi, ne znate ništa o postavci konverzija kroz ključne alate, niti kako da uradite analizu za bolju performansu kampanje.7
- 13.1Kreiranje Google Tag Manager naloga7 minuta
- 13.2Implementacija Google Tag Managera na WordPress i GTM4WP plugin11 minuta
- 13.3Woocommerce i GTM4WP plugin4 minute
- 13.4Kreiranje Google Analytics naloga kroz Tag manager23 minute
- 13.5Marketing tracking – Purchase conversion68 minuta
- 13.6Marketing tracking – Enhanced conversion30 minuta
- 13.7Marketing tracking – UTM tracking i očitavanje u GA417 minuta

5 radionica

1,323.00 KM
Lifetime access
160 lekcija
Dostupnost kursa
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
6 Lekcija
-
31 minuta
Ova radionica je osmišljena za sve koji žele da započnu oglašavanje na LinkedIn-u, jednoj od najvažnijih platformi za B2B promociju. Cilj radionice je da vas korak po korak uvede u tehničke i strateške aspekte LinkedIn oglašavanja, kako biste postali potpuno...
150.00 KM
-
8 Lekcija
-
43 minute
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na LinkedIn-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost LinkedIn-a za promociju biznisa.
80.00 KM
-
33 Lekcije
-
247 minuta
Pogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.
200.00 KM
-
15 Lekcija
-
155 minuta
Ova radionica je osmišljena tako da vas vodi korak po korak kroz proces kreiranja viralnih kratkih videa.
200.00 KM