Psihologija potrošača i profilisanje idealnog kupca
U ovoj bonus radionici učićete o psihologiji potrošača i profilisanju idealnog kupca.
Upoznaćete se sa osnovama psihologije potrošača – saznaćete zašto je važna, koji to faktori utiču na donošenje odluka i kako sve to možete iskoristiti u marketingu, uz 7 praktičnih savjeta koje možete primijeniti odmah za bolju prodaju.
U drugom dijelu ćete naučiti kako kreirati profil idealnog kupca, poznat kao Buyer Persona. Naučićete zašto je Buyer Persona ključna u marketingu, kako da je kreirate korak po korak, koliko detalja je dovoljno, i kako da tu personu koristite u praksi.
Znanje možete primijeniti u praksi odmah po slušanju radionice, a dostupna je potpuno besplatno svima koji kreiraju nalog na Q Workshop platformi.
Sadržaj radionice:
-
- EP 1: UVOD
- Uvod (0:00 – 0:47)
- EP 2: PSIHOLOGIJA POTROŠAČA
- Šta je psihologija potrošača i zašto je važna (0:00 – 3:15)
- Faktori koji utiču na donošenje odluka (3:16 – 11:13)
- Kako se psihologija potrošača primjenjuje u marketingu (11:14 – 19:06)
- EP 3: BUYER PERSONA
- Profil idealnog kupca (0:00 – 4:22)
- Kreiranje buyer persone (4:23 – 13:31)
- Buyer persona u praksi (13:32 – 17:33)
- EP 1: UVOD
Curriculum
- 3 Sections
- 3 Lessons
- 37 minuta
- EP 1: UVOD1
- EP 2: PSIHOLOGIJA POTROŠAČA1
- EP 3: BUYER PERSONA1
Gorana Bošnjak posljednjih sedam godina radi u Aquarius digital odjelu. Iza nje je iskustvo u kreiranju brojnih nagrađenih digital kampanja, testiranju globalnih strategija ali i upravljanju ljudskih, tehničkih i finansijskih resursa za digitalne projekte.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
8 Lekcija
-
43 minute
-
33 Lekcije
-
247 minuta
-
15 Lekcija
-
48 minuta
-
26 Lekcija
-
80 minuta