Od prvog klika do kupovine: Pogledaj šta je uspješan storytelling
U ovoj besplatnoj radionici vodimo vas kroz dva ključna koncepta koji mijenjaju način na koji komunicirate s publikom – marketing funnel i storytelling.
Prvo ćete naučiti šta je marketing funnel, zašto je važan i kako izgleda put koji vaša publika prelazi – od prvog kontakta s brendom do konačne kupovine. Naučićete koje faze čine funnel i kako ga možete primijeniti u praksi.
U drugom dijelu radionice, fokusiramo se na storytelling – upoznaćete njegove osnovne elemente i kako se koristi u komunikaciji. Shvatićete kako priča postaje alat u svakoj fazi marketing funnela, i kako kroz priču možete graditi povjerenje, zadržati pažnju i podstaći akciju.
Znanje možete primijeniti u praksi odmah po slušanju radionice, a dostupna je potpuno besplatno svima koji kreiraju nalog na Q Workshop platformi.
Sadržaj radionice:
-
- EP 1: UVOD
- Uvod (0:00 – 1:01)
- EP 2: MARKETING FUNNEL
- Šta je marketing funnel i zašto je važan (0:00 – 2:34)
- Faze marketing funnela (2:35 – 7:46)
- Kako kreirati funnel u praksi (7:47 – 10:35)
- EP 3: STORYTELLING
- Storytelling (0:00 – 5:20)
- Storytelling u praksi (5:21 – 9:29)
- Storytelling kao alat u svakoj fazi marketing funnela (9:30 – 15:43)
- EP 1: UVOD
Curriculum
- 3 sekcije
- 3 lekcije
- 27 minuta
- EP 1: UVOD1
- EP 2: MARKETING FUNNEL1
- EP 3: STORYTELLING1
Gorana Bošnjak posljednjih sedam godina radi u Aquarius digital odjelu. Iza nje je iskustvo u kreiranju brojnih nagrađenih digital kampanja, testiranju globalnih strategija ali i upravljanju ljudskih, tehničkih i finansijskih resursa za digitalne projekte.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
7 Lekcija
-
27 minuta
-
6 Lekcija
-
31 minuta
-
7 Lekcija
-
71 minuta
-
6 Lekcija
-
223 minute