Digitalno oglašavanje PRO
Stručnjaci za digitalno oglašavanje postaju sve traženiji na tržištu rada. Nauči social i Google oglašavanje, marketing tracking i analitiku i…
Posljednja izmjena: Jul/2025
O radionici
Program
Predavač
Stručnjaci za digitalno oglašavanje postaju sve traženiji na tržištu rada. Nauči social i Google oglašavanje, marketing tracking i analitiku i postani nezaobilazna osoba u svakom digital projektu.
Ako želiš da kreiraš oglase koji iskaču iz frižidera ili da nađeš svoju ciljnu grupu gdje god da se krije – na pravom si mjestu. Prava moć se krije u rukama onih koji puštaju kampanje, upravljaju budžetima i analitikom, a ovaj paket je za tebe samo ako želiš da osjetiš tu moć.
Curriculum
- 5 sekcija
- 59 lekcija
- Lifetime
Proširi sve sekcijeZatvori sve sekcije
- Meta oglašavanjeOva radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti znanja o Facebook oglašavanju, bilo da su početnici ili već imaju osnovno iskustvo.7
- LinkedIn oglašavanjeOva radionica je osmišljena za sve koji žele da započnu oglašavanje na LinkedIn-u, jednoj od najvažnijih platformi za B2B promociju. Cilj radionice je da vas korak po korak uvede u tehničke i strateške aspekte LinkedIn oglašavanja, kako biste postali potpuno spremni za samostalno postavljanje kampanja.6
- Osnovni Google AdsPogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.33
- 3.1Uvod u Google Ads4 minute
- 3.2Kreiranje Google Ads naloga4 minute
- 3.3Kreiranje Payment metoda5 minuta
- 3.4Upoznavanje sa interfejsom13 minuta
- 3.5Machine Learning10 minuta
- 3.6Vrste kampanja u Google Ads-u10 minuta
- 3.7Uvod – Šta je to Search kampanja?5 minuta
- 3.8Koji faktori utiču na pozicioniranje Google Search kampanje?3 minute
- 3.9Kako funkcionišu Google Search kampanje?2 minute
- 3.10Šta su ključne riječi?6 minuta
- 3.11Keyword planner u Google Ads-u8 minuta
- 3.12Kreiranje Search kampanje u Google Ads-u24 minute
- 3.13Uvod – Šta je to Display kampanja?2 minute
- 3.14Šta treba znati prije postavke Google Display kampanje?3 minute
- 3.15Kreiranje Display kampanje u Google Ads-u22 minute
- 3.16Uvod – Šta je to video/You Tube kampanja?2 minute
- 3.17Zašto odabrati You Tube oglašavanje?2 minute
- 3.18Kako kreirati dobar marketing video?6 minuta
- 3.19Vrste video formata3 minute
- 3.20Kreiranje video/You Tube kampanje u Google Ads-u9 minuta
- 3.21Uvod u performance Max8 minuta
- 3.22Kreiranje kampanje5 minuta
- 3.23Bidding5 minuta
- 3.24Settings14 minuta
- 3.25Asset Groups29 minuta
- 3.26Budžet3 minute
- 3.27Uvod u osnove metrike u Google Ads-u2 minute
- 3.28Definicije i formule osnovnih metrika15 minuta
- 3.29Koje metrike su bitne za različite vrste kampanja4 minute
- 3.30Uvod u publike2 minute
- 3.31Na šta treba da obratimo pažnju3 minute
- 3.32Šta sve možete koristiti za kreiranje publike u Google Ads-u?4 minute
- 3.33Audience Manager13 minuta
- Napredni Google AdsSjajno je kreirati kampanju i pustiti prve oglase u sklopu Google Ads-a, ali to ništa ne znači ako tehničke stvari nisu dobro postavljene. Na internetu postoji mnogo kurseva koji pokazuju kako postaviti konverzije, ali ne otkrivaju sitne detalje koje mnogo znače za vaše kampanje i za vaše klijente.6
- 4.1Bidding strategije (Maximaize conversion, Maximaize conversion value, Target CPA, Target ROAS)44 minute
- 4.2UTM tracking & GA417 minuta
- 4.3Data feeds (Shopping)37 minuta
- 4.4Purchase Conversion (Postavka kroz GTM)78 minuta
- 4.5Submit lead form Conversion (Postavka kroz GTM)17 minuta
- 4.6Enhanced Conversion (Postavka kroz GTM)30 minuta
- Marketing tracking i GA4Kreirali ste kampanju i šta onda? Ne znate gdje vam se prikazuju oglasi, na koji landing page idu klikovi, ne znate ništa o postavci konverzija kroz ključne alate, niti kako da uradite analizu za bolju performansu kampanje.7
- 5.1Kreiranje Google Tag Manager naloga7 minuta
- 5.2Implementacija Google Tag Managera na WordPress i GTM4WP plugin11 minuta
- 5.3Woocommerce i GTM4WP plugin4 minute
- 5.4Kreiranje Google Analytics naloga kroz Tag manager23 minute
- 5.5Marketing tracking – Purchase conversion68 minuta
- 5.6Marketing tracking – Enhanced conversion30 minuta
- 5.7Marketing tracking – UTM tracking i očitavanje u GA417 minuta
5 radionica
674.75 KM
Lifetime access
59 lekcija
Dostupnost kursa
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
15 Lekcija
-
155 minuta
Ova radionica je osmišljena tako da vas vodi korak po korak kroz proces kreiranja viralnih kratkih videa. Naučićete osnove CapCut-a, kako da
185.80 KM
-
33 Lekcije
-
247 minuta
Pogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.
185.80 KM
-
26 Lekcija
-
80 minuta
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na TikTok-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost TikTok-a za promociju biznisa.
146.69 KM
-
6 Lekcija
-
223 minute
Sjajno je kreirati kampanju i pustiti prve oglase u sklopu Google Ads-a, ali to ništa ne znači ako tehničke stvari nisu dobro postavljene.
185.80 KM